CÉGPORTÁL. MAGYARORSZÁGI SIKERES VÁLLALKOZÁSOK

Sikeres üzletasszony és egyben kiváló anyuka. Sikersztori.

Emlékszel emlékezetes Beyonce népszerű dalára,

“Ki irányítja a világot?” Lányok’. 

A dal minden szinten illeszkedik az üzleti divat uralkodók jelenlegi helyzetéhez. Az üzleti világot olyan legerősebb női vezetők irányítják jelenleg, mint Sheryl Sandberg, Nooyi Indra, Virginia Rometty és Nita Ambani.

A listához csatlakoznak a vezető hölgyek, a vezető internet-első életmód márka, a The Label Life mögött. A csapat új utat állít fel azoknak a női vállalkozóknak a vágyakozásához, akik csatlakozni akarnak az e-kereskedelem piacához.

És mi a helyzet itthon? Egy igazi divat gurut kerestünk fel, hogy árulja el sikerének titkát.

Szanyi Brigitta által alapított ruházati vállalkozás SCARLET FASHION neve már rengeteg embernek ismerős lehet. Egyedi ruha és ruházati kiegészítőivel egy igazán egyedi és utánozhatatlan vállalkozást hozott létre, hogy lépést tartson a tendenciákkal, divattal, és folyamatosan elkötelezett legyen ügyfeleivel szemben.

A Magyarországon, Budapest, 20. kerület. Ady Endre u. 68-70 szám alatt tevékenykedő Scarlet Fashion vállalkozás tulajdonosa hihetetlen lendülettel felzárkózott a divat kereskedelem talán legnagyobbikaihoz, egy átlagos méretű üzlethelyiségben és természetesen a ma már elengedhetetlen online vásárlói felületen is.

Sikeres márka készítése:

Egy sikeres márka kiépítése ijesztő kihívás. Az útjáról mesélve, Szanyi Brigitta elmondta, hogy a Scarlet Fashion márka nevük révén nagyon eltérő divat kereskedelmi élményt próbált elérni az ország női vásárlók számára.

“Nem csak egyik dolog, amely divat tevékenységemet sikeressé teszi, hanem egy kombináció, kezdve a kívánatos életmód-orientált kollekcióktól a friss és aktuális divat trendekkel ötvözve, amely egy úgynevezett “tiszta” vásárlói élményt eredményez, valamint barátságos személyem és munkatársaim, akikkel minden egyes ruhadarabot “górcső” alá veszünk. Számos ruházati termékünket importáljuk de egyre nagyobb sikerrel gyártjuk saját termékeinket is.

Szanyi Brigitta (Scarlet Fashion) számára a termékek bemutatása és a részletekre való figyelem az, ami a Scarlet Fashion nevet elkülöníti a tömegtől. Erre rendkívül odafigyel.

„Stílusunk iránti szeretetünk és a divatos, trendi ruházati darabok segítenek nekünk megteremteni a piaci rést. Más ruházati üzletekkel ellentétben a vásárlóinkat kérésükre fel is öltöztetjük, időt és energiát nem sajnálva, mondta el nekünk Szanyi Brigitta.

Lépés az e-kereskedelem világába

„A kihívás a fogyasztói magatartás, a földrajzi célzási megjelenések és a kis és nagykereskedelem bevezetése a köztudatba, mint Scarlet Fashion név. Ebben segítséget nyújt egy kreatív marketing csapat (Kreatív Inas), hogy csak a divattal tudjak foglalkozni. Célom, hogy a vásárlásra lehetőséget biztosítsunk azon vásárlóinknak, akik a távolság miatt nem, vagy nehezen tudnának ellátogatni hozzánk. (Hozzáteszem, mint az interjú készítője, jelen pillanatban is kézről kézre adják a vásárlók a kilincset, ezért némiképp hosszadalmasra nyúlt személyes találkozásunk)

Amennyiben egy mondatban kellene megfogalmaznod, mi is az a Scarlet Fashion, mit mondanál?

“A Scarlet Fashion: vásárlók és igényeik megértése, divat trend követése, és ez az, amit élvezek.” Bár szeretném hozzátenni, a sikert nem adják, adták ingyen! Rengeteg információ gyűjtés, tanulás és türelem. Persze a türelem nem a vásárlóimról szól, hiszen minden egyes pillanatot szeretek amit velük tölthetek. Egyszerűen imádom őket!

„Az e-kereskedelem a régi kiskereskedelmi ipar gyors ütemű, dinamikus jövője, tehát nem tudtam távol maradni én sem. Páratlan az izgalom, hogy olyan vevőket alakítunk át online vásárlókká, akik nem látják és nem érzik a terméket, csupán képen bízhat a márkában és mivel a Scarlet Fashion vásárlói köre nagy része ismer, ezért bátran vásárolják a termékeimet ”- mondta Szanyi Brigitta.

Azoknak a nőknek, akik egy ruházati kereskedelem indításán gondolkodnak, Szanyi Brigitta a Scarlet Fashion tulajdonosa azt tanácsolja, hogy ügyeljenek arra, hogy kivételes, trendi, divatos terméket szállítsanak a vásárlóik számára.

…A DIVAT ÖNKIFEJEZÉS! Divat, stílus, minőség amely nem jön szembe veled az utcán! ” – tette hozzá Brigitta búcsúzásunkkor.

Kommentek


Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be:

A Google és Facebook belépéssel automatikusan elfogadod felhasználási feltételeinket.

VAGY


| Regisztráció


Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az nlc-re!